ارتباطات
ارتباطات مردمی
الف) ارتباطات برون سازمانی
1-شناسایی و برقراری ارتباط و تعامل با NGO های فعال و مرتبط
2-حضور فعال در مناسبتهای عمومی و مناسبتهای مربوط به دستگاه های همکار(روز معلم،کارگر،محیط زیست و ...)
3-تقویت ارتباط با خیرین سلامت از طریق ارتباطات رودرو و همایش ها
4-توزیع نشریات و فیلم های آموزشی،اطلاع رسانی و تبلیغاتی در بین آحاد مختلف جامعه
5-تقویت زیر ساختهای فرهنگ عمومی در بخش سلامت و بهداشت و درمان از طریق جلب مشارکت عمومی شامل:مسابقه نقاشی،خاطره،داستان نویسی،عکاسی،نماهنگ،کلیپ،برنامه های ورزش همگانی و ...
6-برگزاری تورهای بازدید سلامت در سطح استان از مراکز بهداشتی درمانی و ... به منظور انعکاس خدمات،عملکرد و توانمندی ها
7-توزیع پوسترها و تراکت های تبلیغاتی،اطلاع رسانی،آموزشی
8-توزیع بروشور
9-ارسال کارت پستال و کارت دعوت در مناسبت های مختلف
ب) افکارسنجی و نظرسنجی
1) نظرسنجی مردمی و کارکنان
انجام نظر سنجی عمومی از بین دریافت کنندگان خدمات و نیز پرسنل و تجزیه و تحلیل آن و انعکاس به مسئولین دانشگاه
تهیه،جمع آوری و تجزیه و تحلیل فرم های نظرسنجی ارباب رجوع
2) رضایت سنجی
-انجام پروژه های مستمر سالیانه در غالب رضایت سنجی کارکنان در محل خدمت خود و تجزیه و تحلیل داده ها و مقایسه آمار در پایان هر سال و ارائه نمودار مقایسه ای
-انجام پروژه های مستمر سالیانه در غالب نیازسنجی ارباب رجوع در محل دریافت خدمات و تجزیه و تحلیل داده ها و مقایسه آمار در پایان هر سال و ارائه نمودار مقایسه ای
ج) تلفن گویا
-چک کردن روزانه سیستم تلفن گویا و دریافت نظرات و پیشنهادات و ... و دریافت جواب از مسئولین ذیربط و ارسال پاسخ برای تماس گیرنده