ارتباطات رسانه ای

الف) اطلاعات و اخبار:

1-پوشش خبری کلیه جلسات و بازدیدهای مسئولین مربوطه (کشوری و استانی) از فعالیتهای دانشگاه و واحدهای تابعه
2-پوشش خبری کلیه،جلسات،سمینارها،افتتاحیه ها و... دانشگاه (کشوری و استانی)
3-همراهی با عوامل اجرایی شبکه آفتاب جهت پوشش خبری همچنین تصویربرداری و ساخت برنامه تلویزیونی
4-ارتباط مستمر با دفتر نشریات کشوری و استانی،خبرگزاری ها،باشگاه خبرنگاران جوان و صدا و سیما
5-درج اخبار و گزارشات  در وب سایت وزارتخانه و پورتال دانشگاه
6-انتشار اخبار و گزارشات از مبادی رسمی خبری(صدا و سیما و مطبوعات)
7-تهیه گزارش تفضیلی و تحلیلی در حوزه سلامت،آموزش و پژوهش
8-تهیه مطلب جهت رسانه ها و صدا و سیما به منظور هدایت و جهت گیری مناسب اخبار منتشره مرتبط با دانشگاه و بهداشت و درمان از سوی مبادی فوق الذکر
9-تحلیل محتوای اخبار رسانه های محلی و سراسری از اقدامات دانشگاه و وزارت متبوع بطور ماهیانه
10-تهیه بولتن خبری هفتگی و انتشار در سطح هیات رئیسه

ب) تعامل با رسانه ها

1-برگزاری نشست خبری و رسانه ای با حضور مسئولین دانشگاه

2-هدایت سوالات و پرسشهای منعکس شده از سوی اصحاب رسانه و مطبوعات به روابط عمومی به سمت کارشناسان مربوطه به منظور دریافت تحلیلی و پاسخ کارشناسانه و پیگیری- انعکاس مناسب آنها توسط مطبوعات و صدا و سیما

3-تقویت روابط با مطبوعات و رسانه و شناسایی و تجلیل از خبر نگاران فعال در این حوزه

ج) ارتباطات الکترونیکی

1-درج اطلاعات و اخبار در وب سایت وزارتخانه (وب دا) بصورت روزانه

2-درج اطلاعات و اخبار و بروزرسانی مستمر پورتال دانشگاه بصورت روزانه

3-شناسایی وبلاگها و وب گاههای مرتبط با حوزه های سلامت،آموزش و پژوهش و اتصال به پورتال دانشگاه

4-انتشار اخبار کوتاه از طریق سامانه پیام کوتاه (sms) دانشگاه

5-تقویت سیستم ارسال پیام کوتاه و طبقه بندی گروههای مختلف با اهداف آموزش- اطلاع رسانی- تبلیغاتی و...